AKTUALITY
2012-05-01
Presmerovanie
Presmerovanie >>>
2012-04-01
Nová stránka
Prosím navštívte stránku www.peopleinneed.sk >>>
2011-10-27
Už ste niekomu kúpili na Vianoce kozu?
To je otázka, ktorou sa budú v nasledujúcich týždňoch prihovárať inzeráty neziskovej organizácie People in Need. S „vianočnou“ kozou sú na nich vyfotografované známe osobnosti, herci Helena Krajčiová, Ady Hajdu a spevák Robo Papp. Koz >>>
2011-09-11
Výberové konanie na pozíciu riaditeľ/ka slovenskej pobočky
Otvárame výberové konanie na pozíciu riaditeľ/ka slovenskej pobočky organizácie. >>>
2012-04-01
Nová stránka
Aktuálne sa nachádzate na pôvodnej stránke, ktorá už nie je aktualizovaná. Pre získanie čerstvých informácií o činnosti organizácie prosím navštívte novú stránku www.peopleinneed.sk.
2011-10-27
Už ste niekomu kúpili na Vianoce kozu?
To je otázka, ktorou sa budú v nasledujúcich týždňoch prihovárať inzeráty neziskovej organizácie People in Need. S „vianočnou“ kozou sú na nich vyfotografované známe osobnosti, herci Helena Krajčiová, Ady Hajdu a spevák Robo Papp. Koza je maskotom akcie Skutočný darček, ktorý znamená cielenú pomoc pre ľudí, ktorí to naozaj potrebujú v Afrike, Ázii a na Slovensku. Na eShope www.skutocnydarcek.sk môžete vybrať konkrétnu vec pre konkrétnych ľudí v piatich kategóriách: voda, školy, obživa, zdravie a Slovensko. Dary sú starostlivo vybraté a vždy znamenajú nielen jednorazovú pomoc, ale nejakú aj perspektívu podľa starého známeho hesla „keď chceš niekoho nasýtiť, nedaj mu rybu, ale udicu“. Všetky získané prostriedky putujú do verejnej zbierky Skutočný darček, ktorá bola registrovaná na Ministerstve vnútra pod číslom SVS-OVVS3-2011/024413.
Aktuality v KC Sveržov
Euro k euru - budú kapce
„Euro k euro – budú kapce“ je na prax zameraný vzdelávací program zvyšovania finančnej gramotnosti, ktorý vymysleli machri z organizácie Člověk v tísni - pobočka Slovensko, a počas apríla a mája 2011 uskutočnili v Komunitnom centre obce Sveržov.
V priebehu dvoch mesiacov sa obyvatelia rómskej časti obce učili tvoriť domáci rozpočet, využívať a správne investovať peniaze, zvažovať riziká a výhody krátkodobých pôžičiek a spotrebných úverov, používať bankové karty, dávať bacha na reklamné podpásovky a tiež tlačili informácie o množstve ďalších každodenne užitočných vecí, spojených so základnou ekonomickou informovanosťou.
To všetko vyvrcholilo neľútostnou mužsko-ženskou súťažou o všeličo, napríklad štipce na bielizeň či penu do kúpeľa, čo sa môže hodiť, keď si chcete vysušiť plavky alebo spláchnuť zo seba morskú soľ počas dovolenky za peniaze, ušetrené na základe tohto tréningu.
Zámerom tohto neformálneho vzdelávania bolo priblížiť svet financií a hospodárenia ľuďom, ktorých nevedomosť v tejto oblasti ohrozuje najviac.
Tento nápad by nebol možný bez podpory z projektu Škola rodinných financií Nadácie pre deti Slovenska, ktorej týmto odkazujeme naše dvojjazyčné ďakujeme a paľikherav.